Nou, ik start 'm dan maar op.

Het idee is om met zoveel mogelijk CdL leden een mooie, leuke en wie weet wel liefdevolle zondagmiddag/avond door te brengen aan het mooie strand bij Timboektoe in Wijk aan Zee. Wie doet mee??????? 
Francois

Weergaven: 40

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Weet Leon het pas einde van de week? Dat verbaast mij weer een beetje....maar ja, is een vrijbuiter toch, die weet nooit iets zeker hihi
Om vast toch tot wat planning te komen: Afspreken uurtje of 15.00 bij Timboektoe. Ik ben voor meerijders tot 14.00 uur bij station Sloterdijk. Ik sta tot dan bij de AKO in de centrale hal. Ik zorg wel voor enige 'herkenbaarheid' ;-) Laat mij even weten of je komt (hetzij via Sloterdijk hetzij via eigen vervoer). Fijne dag nog!!!
Bedankt Spin! Qua temperatuur lijkt het goed, lichte kans op regen dus we zien wel. Ciao
OK, met de afzegging van Joke is de stand van zaken als volgt; Ik ben er, Vlinder is er, Sheila, Leon en Harry zouden komen maar dat is nog niet bevestigd.

Vooalsnog, iedereen is welkom...

Zie jullie zondag.
Ciao
Francois
En dan nu mijn verslag. Ik durfde het eerst niet te plaatsen. Voelde mij te kwetsbaar maar denk nu: what the hack!

Een middagje Timboektoe (of wat een groepsdate had moeten zijn)

Ineens was het zondagochtend 1 augustus de dag dat een aantal van ons van Café de Liefde elkaar zullen treffen bij Timboektoe aan het strand bij Wijk aan Zee. Vond het wel een beetje spannend maar had ook erg het gevoel dat ik alleen met Francois zou zijn. Er hadden nogal wat mensen afgezegd en anderen hadden helemaal niks meer van zich laten horen.

Toen het tijd was om te gaan was het heerlijk weer, de zon scheen en het voelde ronduit warm aan buiten. Ik was een beetje te vroeg bij de AKO op het Sloterdijk station. Had mij leuk aangekleed en een beetje opgetut, geen verwachtingen maar wel zin in een gezellige middag, lekker aan het strand. Voelde mij wel goed. Onderweg naar de bus zag ik de mannen naar mij kijken en dat streelde mijn ego. Francois kwam een beetje voor tweeën en we hebben nog gewacht of er nog iemand kwam, en toen er niemand kwam gingen we. In het echt iemand zien is altijd anders dan op de foto en dat was met Francois ook het geval. Ik vond hem een beetje een sulletje qua uiterlijk, we gingen wel meteen leuk in gesprek over heel veel dingen. Dat was wel fijn en ging hem steeds leuker vinden naarmate we met elkaar spraken.

Bij de parkeerplaatsen in de buurt Timboektoe bleek het erg druk en moesten even moeite doen om de auto te parkeren. Toen nog een klein stukje lopen. Ik was nog nooit bij Timboektoe binnen geweest en vond het een hele gezellige tent. We hadden buiten op een van de gezellige zitjes nog een plekje kunnen vinden.
Daarna gezellig wat gaan drinken en nog meer met elkaar gepraat. Er ging een bandje spelen en de sfeer was erg gezellig.

Later zijn we nog een stukje gaan lopen met onze voeten in de zee. Weer kwam ik met mijzelf in de problemen, ging de man waarmee is was steeds leuker vinden (waarom doe ik dat nou??) terwijl er niet echt signalen waren dat hij mij op die manier leuk vond. Ik denk nu dat ik er toch wel meer aan toe ben, aan liefde in mijn leven en dat ik er diep in mijzelf dus naar verlang ook al roep ik heel hard dat ik er voorlopig niet aan toe ben.

We hebben na de wandeling nog wat gedronken , ik een cappuccino waar ze heuse hartjes op het schuim maken die ik dan weer plet met mijn zgn. houten spatel c.q. lepeltje en heerlijke taart gegeten.
En nog wat meer gepraat, bleken veel dezelfde interesses te hebben en konden werkelijk over bijna alles praten en ook wel veel gelachen. Ik vond het echt heel fijn en wilde best wel graag nog een keer met Francois afspreken. Dat heb ik ook wel tegen hem gezegd. De tijd was nogal snel gegaan. Hij heeft mij nog even teruggebracht naar Amsterdam met zijn auto. Bij het afscheid was het contact een stuk afstandelijker en ik stond weer keihard terug in de realiteit. Hij zei iets van heel gezellig en misschien ooit weer eens een keer wat gaan doen, maar voor mijn gevoel kwam het er niet echt van harte uit, dus het zal wel niet. Ik begon eerlijk gezegd meteen aan mijzelf te twijfelen. Ben ik wel leuk en lief genoeg. Waarom kan er niemand mij nou leuk vinden? Tja, de onzekerheid sloeg een beetje toe. Als ik rationeel denk dan weet ik ook wel dat ik niks mag en kan verwachten, behalve een gezellige middag, maar qua gevoel ligt het bij mij weer heel anders. Een vriendinnetje van mij zou zeggen dat ik nogal snel ontvlambaar qua liefde ben, en dat is ook wel zo dat geef ik nu grif toe.

Ondanks dat het echt erg gezellig was, denk ik nu wel dat ik het erg jammer vind dat er niet veel meer mensen bij waren. Dan is de sfeer toch anders, opener en vrijer en niet zo gefocust op twee mensen. Ik heb daar geen zin meer in namelijk tenzij er werkelijk voor mij zou zijn gekozen om met mij te daten, dan ligt het weer anders denk ik. En dan is er nog geen garantie dat het werkelijk klikt.

Ik blijf optimistisch hoewel ik dat die avond even niet zo voel.
Lieve Vlinder, inderdaad best moedig je verslag. Ik vond het heel jammer dat ik niet kon komen. Ik had je graag leren kennen in het echt.
Een groepsdate die een 2-mensen-date blijkt te zijn, is inderdaad best risky. Houd moed, meid. Niet iedereen valt op iedereen (ik moet ook eerlijk bekennen dat het mij bij een date wel eens andersom is gebeurd, dat de man smoor bleek te zijn en ik dat niet kon beantwoorden; is ook niet leuk maar wel beter voor je ego...). Dat heeft niets met: niet lief genoeg, niet leuk genoeg, niet ... (vul maar in) genoeg, te maken. Maar gewoon met dat het niet klikt.

Dus: houd moed en blijf jezelf. Geniet van het leven en die uitstraling zal best iemand naar je toe trekken. En dan maar hopen dat jij hem ook leuk vindt, anders heb je er nog niets aan ;-)
Lieve Barbara, bedankt voor je lieve bericht. Ik kan mij er iets bij voorstellen, bij mij komt dit ook wel eens voor hoor dat de man mij heel leuk vind en ik hoor het altijd jaren later. Zo van, ik vond je toen heel erg leuk en was zelfs verliefd op je. Leuk om te horen maar waarom dat toen niet aan mij laten weten...Gemiste kans hihi
Het klopt wel als een man jou leuk vind en jij die man niet op die manier dat je er niet zo veel aan hebt. Ik ken er wel een paar in mijn leven en inderdaad leuk voor mij want het streelt mijn ego maar verder heb ik er niks aan, je moet dan zelfs oppassen want als je een keer spontaan heel aardig tegen zo een man bent gaan ze nog iets verwachten ook nog....
Dank je Barbara, ik hou de moed :-))))
Leuk filmpje :-)))
Erg leuk jullie foto's V. en F. Kan helaas het filmpje niet zien.Hoop dat jullie een te gekke dag hebben gehad!
Ah, ik lees net het blogje, klinkt goed!
Jammer, Kolibrie, ik heb het filmpje wel kunnen zien maar het duurde wel even voor het upgeload was en dan met de nieuwste versie van Windows Mediaplayer kon ik het afspelen.
Ah ja, geduld dus :)
Heb haar al gerapporteerd bij redactie en ze is al weg....

RSS

Recente activiteiten

Profielafbeelding

Freedom

Blog post by Doorayah 4 uur geleden
Profielafbeelding
Bloom heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 16 uur geleden
Profielafbeelding

jouw tijd ......zijn tijd

Discussion posted by Gina Pinas 21 uur geleden
Profielafbeelding
Jolanda heeft zijn/haar profiel bijgewerkt 23 uur geleden

Geef reactie

Gina Pinas

jouw tijd ......zijn tijd

Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde 21 uur geleden .

Doorayah

Toenemend vrouwenoverschot in grote steden 33 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Doorayah op zaterdag.

Dolce e Pazzo

Welk nummer omschrijft jou het beste 17 antwoorden 

Door Dolce e Pazzo begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Auggie 1 Feb.

Atorie

Ik ben opzoek naar .. 6 antwoorden 

Door Atorie begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Leslie xxx

ik ben opzoek naar iets nieuws 14 antwoorden 

Door Leslie xxx begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Foto's

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Muziek

Bezig met laden...

Social Networks