Vul voor zij hij in, en daar heb je mijn vraag:
hoe weet je of degene met wie je een relatie hebt werkelijk van je houdt?
Het benoemen is fijn, woorden helpen. En toch: of iemand nu wel of niet tegen je zegt dat hij of zij van je houdt, in bed of daarbuiten, dat is niet wat je de overtuiging geeft dat het werkelijk zo is.
Te weten dat je de belangrijkste bent, dat hij altijd voor je klaar staat en je hulp aanvaardt als hij je nodig heeft, dat hij graag bij je is, honderden kleine dingen geven je die overtuiging.

In het begin van een relatie vraag je je dat af: houd ik van hem, houdt hij van mij, houdt ze van mij, houd ik van haar.

Heel langzaam komt het besef, of soms als een blikseminslag, ja, ik heb mijn hart werkelijk en totaal verloren.

Hoe weet je dat, dat iemand van je houdt?

Steekwoorden: Madeliefje

Weergaven: 593

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

door eerst van jezelf te gaan houden madelief,.... en onvoorwaardelijke liefde te geven aan de ander,.. on- voorwaardelijk,..... dus zonder al die voorwaarden
je hebt lief en je bent blij met wat je krijgt of niet krijgt, maar je liefde blijft,.....
Wij verwarren liefde vaak met een eisenpakket waaraan de lief zou moeten voldoen,..dat kan en mag en is deels ook onoverkomelijk in een relatie,..maar dat is geen onvoorwaardelijke liefde,.... das meer de liefde die je voelt voor een doos roomsoesjes,.. voor je het weet is dat lekkers op en zit je jij met je frustraties,.....
dus als je van iemand houdt,.. en diegene houdt van jou,.. is dat gevoel opzich genoeg,... het maakt niet uit of ie die ander wel evenveel van jou houdt,.... als jij van hem,....... ieder doet en laat het zien op eigen-wijze,..

RSS

Recente activiteiten

Profielafbeelding

Freedom

Blog post by Doorayah 4 uur geleden
Profielafbeelding
Bloom heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 16 uur geleden
Profielafbeelding

jouw tijd ......zijn tijd

Discussion posted by Gina Pinas 21 uur geleden
Profielafbeelding
Jolanda heeft zijn/haar profiel bijgewerkt 23 uur geleden

Geef reactie

Gina Pinas

jouw tijd ......zijn tijd

Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde 21 uur geleden .

Doorayah

Toenemend vrouwenoverschot in grote steden 33 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Doorayah op zaterdag.

Dolce e Pazzo

Welk nummer omschrijft jou het beste 17 antwoorden 

Door Dolce e Pazzo begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Auggie 1 Feb.

Atorie

Ik ben opzoek naar .. 6 antwoorden 

Door Atorie begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Leslie xxx

ik ben opzoek naar iets nieuws 14 antwoorden 

Door Leslie xxx begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Foto's

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Muziek

Bezig met laden...

Social Networks