Geïnspireerd door het liefdesliedjes topic;

Ja ja het lijkt zo simpel maar ga het maar eens na, welk nummer past eigenlijk het best bij jouw persoonlijkheid. Ben je rock, house, jazz, klassiek. De muziek waarvan jij denkt dat die het dichtste bij jou ligt omschrijft je vaak het beste. Ik zal niet meteen een nummer posten, niet dat ik niet durf hoor, maar het zou misschien heel anders zijn dan iemand hier zou kunnen denken.

Ik ben heel benieuwd welke nummers voorbij komen. :-)

Weergaven: 229

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

En dat doet mij weer denken aan de volgende uitspraak;

Och wat zou ik graag een stekelvarken zijn,dan stak ik een steel in mijn reet en ging ik lekker harken!

Beetje lastig zo blijkt Dolce , maar weinigen houden het bij één nummertje .. toch ?

Maar om hier toch iets neer te zetten

wow.. U r nasty.. ;-)  

RSS

Recente activiteiten

Profielafbeelding
Monique heeft zijn/haar profiel bijgewerkt 3 uur geleden
Profielafbeelding
Bloom heeft een reactie achtergelaten voor Gert Pieter 4 uur geleden
Profielafbeelding
Profielafbeelding

Geef reactie

Café de Liefde

Cafe de Liefde stopt na 4 jaar 14 antwoorden 

Door Café de Liefde begonnen in Vragen over deze website. Laatste reactie van Jo*ah 4 uur geleden .

Meerminner

Liefdesverdriet is een ijdele gemoedstoestand. Je zwelgt in zelfmedelijden 28 antwoorden 

Door Meerminner begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Roanne op zaterdag.

Doorayah

Zou je het kunnen: een mens doden? 13 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Anita op vrijdag.

Doorayah

Toenemend vrouwenoverschot in grote steden 38 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van SoSue op vrijdag.

Gina Pinas

jouw tijd ......zijn tijd 5 antwoorden 

Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Gert Pieter op vrijdag.

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Foto's

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Muziek

Bezig met laden...

Social Networks