Ik erger me blauw en geel aan een of andere gek genaamd klava die deze website gebruikt om reclame voor pillen te maken.

Kan deze niet gewoon verwijderd worden.

Heb al een berichtje naar de redactie gestuurd maar zie nog steeds die verdomde reclame blogs verschijnen.

Kan daar niets aan gedaan worden?

Weergaven: 100

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Nou ze zijn er weer hoor, maar dan anderen deze keer. Poker spammers. Ik heb het weer doorgegeven, Sabine. Ik hoop dat ze er gauw weer vanaf zijn....
Heel erg bedankt, redactie. Dit keer zijn ze snel verdwenen :-)))) Ik hoop nu dat ze een beetje wegblijven....
Ik heb Urbe ook doorgegeven bij de Redactie...
Jullie zien het goed: zodra er uitzendingen in zicht komen loopt de vpro zich de virtuele benen uit het lijf om hier fatsoenlijk te modereren. Maar berg je als er besloten wordt dat er geen uitzendingen meer zullen komen, want zeg nou zelf: na twee seizoenen is dit natuurlijk helemaal niet vernieuwend meer, voor zover het dat al wás bij aanvang.

Ons staat hier hetzelfde te wachten als happyvpro, dat is op sterven na dood, nadat men het heeft nagelaten fatsoenlijk te modereren. Men heeft elkaar daar de tent uitgevochten en ten einde raad heeft de vpro de klokkenluiders verwijderd en de site afgesloten voor nieuwe profielen. Communicatie tussen de vpro en de gebruikers is er niet (nooit geweest overigens) en volgens de laatste berichten (maar dat zijn meer geruchten) gaat de site eind maart definitief op zwart.

Bereid je dus maar voor op het einde van deze site, want de vpro gaat écht geen site (meer) in de lucht houden als die niet aansluit op een bestaand radio- of tv-programma, of als ze daarmee niet hun imago van ‘vernieuwend’ kunnen bevestigen.
Jullie zien het goed: zodra er uitzendingen in zicht komen loopt de vpro zich de virtuele benen uit het lijf om hier fatsoenlijk te modereren. Maar berg je als er besloten wordt dat er geen uitzendingen meer zullen komen, want zeg nou zelf: na twee seizoenen is dit natuurlijk helemaal niet vernieuwend meer, voor zover het dat al wás bij aanvang.

Ons staat hier hetzelfde te wachten als happyvpro, dat is op sterven na dood, nadat men het heeft nagelaten fatsoenlijk te modereren. Men heeft elkaar daar de tent uitgevochten en ten einde raad heeft de vpro de klokkenluiders verwijderd en de site afgesloten voor nieuwe profielen. Communicatie tussen de vpro en de gebruikers is er niet (nooit geweest overigens) en volgens de laatste berichten (maar dat zijn meer geruchten) gaat de site eind maart definitief op zwart.

Bereid je dus maar voor op het einde van deze site, want de vpro gaat écht geen site (meer) in de lucht houden als die niet aansluit op een bestaand radio- of tv-programma, of als ze daarmee niet hun imago van ‘vernieuwend’ kunnen bevestigen.
Je zou best gelijk kunnen hebben Aviva, maar ik denk dat wij ons wel kunnen redden. Zo niet dan waren we gewaarschuwd ;)
zouden ze de weg weten?
Het zat er al heel lang aan te komen. En als er geen uitzendingen meer komen van Café de Liefde dan zal het hier ook niet lang meer duren. :(
Misschien was mijn reactie mbt de toekomst van CdL wat bitter, en daarvoor bied ik mijn excuses aan. Het was een reactie op een lang gesprek dat ik met een vriend had die nog steeds op Happy zit en van wie ik tot mijn grote schrik hoorde hoe Happy aan het ondergaan was, en wat daar allemaal op de achtergrond heeft meegespeeld de laatste jaren. Jullie willen het niet weten! Het maakte me boos en verontwaardigd en omdat ik bijna niet kon geloven dat de vpro zo omgaat met mensen besloot ik me hier aan te melden om het tegendeel bewezen te zien. Groot was mijn schrik dan ook toen reeds uit het eerste bericht op de homepage bleek dat er hier ook iets schort(te) aan het modereren.

Vergeef mij dus mijn impulsieve reactie, het was niet mijn bedoeling CdL een trap te geven vanwege mijn verontwaardiging over wat er met Happy is gebeurd.

Ik hoop dat het hier leuk blijft!
Bijlagen:
Begrijpelijk dat schrikt en daardoor bitter reageerd. Helemaal niet erg wat mij betreft. Je excuses zijn ervaard :) Hopelijk heb je hier een leuke tijd!
mhhhmmm...een ezel enz?

RSS

Recente activiteiten

Profielafbeelding

Freedom

Blog post by Doorayah 4 uur geleden
Profielafbeelding
Bloom heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 16 uur geleden
Profielafbeelding

jouw tijd ......zijn tijd

Discussion posted by Gina Pinas 21 uur geleden
Profielafbeelding
Jolanda heeft zijn/haar profiel bijgewerkt 23 uur geleden

Geef reactie

Gina Pinas

jouw tijd ......zijn tijd

Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde 21 uur geleden .

Doorayah

Toenemend vrouwenoverschot in grote steden 33 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Doorayah op zaterdag.

Dolce e Pazzo

Welk nummer omschrijft jou het beste 17 antwoorden 

Door Dolce e Pazzo begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Auggie 1 Feb.

Atorie

Ik ben opzoek naar .. 6 antwoorden 

Door Atorie begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Leslie xxx

ik ben opzoek naar iets nieuws 14 antwoorden 

Door Leslie xxx begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Foto's

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Muziek

Bezig met laden...

Social Networks