Ik erger me blauw en geel aan een of andere gek genaamd klava die deze website gebruikt om reclame voor pillen te maken.

Kan deze niet gewoon verwijderd worden.

Heb al een berichtje naar de redactie gestuurd maar zie nog steeds die verdomde reclame blogs verschijnen.

Kan daar niets aan gedaan worden?

Weergaven: 100

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Het is niet alleen Klava, maar ook John en Boratobama. De het zijn al DRIE pillen spammers inmiddels. Ik heb John en Boratobama al gerapporteerd maar het lijkt wel alsof er helemaal niet meer naar deze site gekeken wordt. Het wordt nu helemaal overspoeld door pillen reclames en andere spammers.
Idd!
Wordt er gek van!
Heb ook het idee dat er veel minder wordt omgekeken naar deze site, wat ik echt jammer vind. Het is een leuke site zolang deze niet lastig wordt gevallen door verschillende spammers en andere gekken...
Ik heb net weer een briefje naar de redactie gestuurd. Het lijkt erop alsof er niemand is terwijl ze toch in juni weer met nieuwe uitzendingen gaan beginnen.

Beste mensen,
Pillen spammers nemen de site van CdL helemaal over. Het lijkt erop alsof niemand deze site beheert. Er heeft zich weer een nieuwe aangediend. genaamd Klava http://www.cafedeliefde.nl/profile/klava en die heeft veel (maar liefst 7) advertenties over pillen op de hoofd blog pagina geplaatst.
Wanneer gaan jullie er eindelijk iets aan doen? Ik heb de eerdere pillen spammers John http://www.cafedeliefde.nl/profile/John201 en Boratobama http://www.cafedeliefde.nl/profile/Boratobama al aan jullie doorgegeven. Dus verwijderen die rommel, is ook geen goede reclame voor de site! Ik was juist weer een beetje terug en dan krijgen we dit!
Groet van Vlinder

Ik hoop nu maar dat ze er wat aan gaan doen. Ik plaats ondertussen voor de vrolijkheid even twee foto's om die pillen reclames niet zo prominent te zien.
Nou dat gaat dus niet, even wat vrolijks plaatsen, ik weet niet hoe die Klava dat voor elkaar heeft gekregen. Mijn blog krijg ik niet geplaatst :-( Wel gelukt, ik had een knopje verkeerd staan, dat blogs alleen voor vrienden te lezen zijn.
Thanx voor je support! Hopelijk houden we niet lang last van die pillenspammers en ander gespuis...
Ik ook! Die pillen zijn nog helemaal niet weg. En waar is de redactie???????????????????
het is te zien dat 'cafe de liefde veel liefde', tijd en zorgzaamheid in deze site steekt. niet dus. ze zouden zich kapot moeten schamen om zo'n leuke site zó naar de vernieling te zien gaan. beheer je site, hou het bij, of anders gewoon opdoeken.
geen halve maatregelen.

en dan komt er straks natuurlijk weer zo'n berichtje van 'cafe de liefde' waarin gezegd wordt dat ze beter gaan opletten
en dat ze er spijt van hebben dat ze de site zo hebben laten verslonzen, bla bla bla. om deze site geven ze geen ruk,
behalve wanneer ze het hun uitkomt. dus zodra de uitzendinkjes van 'cafe de liefde' weer in zicht komen zullen ze hier
de boel wel weer snel hebben schoongeveegd. om vervolgens na de afleveringen het weer te laten verslonzen and so on, and so on.
Er komen er iedere dag meer bij. Er wordt gewoon niks aan gedaan!
Ik heb maar weer het probleem gerapporteerd!

Beste Redactie en beheerders van deze site Café de Liefde,
Er zijn er inmiddels nog meer gekomen. Pillen spammers. Hoe kan dit zo gebeuren?????????????????? Ik vind dit heel erg vervelend. Vraag mij af waarom ik het nog rapporteer als er toch niks aan gedaan wordt? Het was zo een fijne site en dat kan het toch weer worden.
Deze pillen spammers zijn erbij gekomen: http://www.cafedeliefde.nl/profile/Zagabey , heeft twee pillen blogs geplaatst. En dan is ook naast de 4 pillen spammers die er al waren nog eentje extra bijgekomen: http://www.cafedeliefde.nl/profile/Zaarum
Wanneer gaan jullie hier eindelijk iets aan doen?
Of laten jullie deze site gewoon aan haar lot over????
Graag zo snel mogelijk iets aan doen
Met vriendelijke groet
Vlinder
@Vlinder wat ben je toch lief voor ons. Ik waardeer dat je zo voor ons op komt! Hopelijk blijven die pillenspammers en ander gespuis eens weg.
Pfff het wordt vermoeiend die pillenspammers. Vind het een goed plan van je Auggie, laten we dit keer gewoon eens afwachten.
Ha allen,

Dank voor de meldingen over de spammers. We hebben nu zo goed en zo kwaad als het gaat alle spammers van de site verwijderd. Zie je nog ergens spam of verschijnt er een nieuw lid met spam-intenties, laat ons dat dan weten via de mailbox van Cafe de Liefde, dan kunnen wij er weer mee aan de gang.

Vriendelijke groet,

Namens de redactie van Cafe de Liefde
Leonieke Verhoog
VPRO digitaal
Dankuwel!

RSS

Recente activiteiten

Profielafbeelding
Bloom heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 1 uur geleden
Profielafbeelding

jouw tijd ......zijn tijd

Discussion posted by Gina Pinas 7 uur geleden
Profielafbeelding
Jolanda heeft zijn/haar profiel bijgewerkt 8 uur geleden
Profielafbeelding
Doorayah heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 23 uur geleden

Geef reactie

Gina Pinas

jouw tijd ......zijn tijd

Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde 7 uur geleden .

Doorayah

Toenemend vrouwenoverschot in grote steden 33 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Doorayah op zaterdag.

Dolce e Pazzo

Welk nummer omschrijft jou het beste 17 antwoorden 

Door Dolce e Pazzo begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Auggie 1 Feb.

Atorie

Ik ben opzoek naar .. 6 antwoorden 

Door Atorie begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Leslie xxx

ik ben opzoek naar iets nieuws 14 antwoorden 

Door Leslie xxx begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Foto's

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Muziek

Bezig met laden...

Social Networks