Man of vrouw ? Of heeft de persoon niet voldaan aan mijn verwachting ? In welke zin niet ? Er zijn afspraken gemaakt en de ander vindt het niet nodig zich er langer daaraan te houden. Heeft hij soms vanaf het begin toneel gespeeld om de vis aan de haak de slaan? Die relatie eindigt en dan begin je opnieuw en het verhaaltje herhaalt zich. Dan is de conclusie val ik op de verkeerde of niet...........

Weergaven: 74

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Voorbereiden vind ik een raar woord in deze. Wat bedoel je daarmee dan? Veel mailen/chatten/telefoon?
Ja onder andere. In ieder geval ervoor zorgen dat je al een goed beeld van de ander hebt. Voorbereiding was inderdaad een beetje gek woord, maar als je van tevoren merkt dat er totaal geen klik is, heeft een date bijvoorbeeld vaak al weinig zin.
Ik val ook op de verkeerde mannen, het bohemien type. Zo vrij, interessant en intelligent, helaas ook erg ongebonden en zo willen ze vooral blijven. Deze mannen spelen ook een toneelspel, enerzijds diep geinteresseerd, anderzijds de vrijheid willen behouden.
Hoewel ik stelselmatig op dit type val, kan ik ze nooit direct herkennen.
Om nog even terug te komen op het toneelspel, ik denk dat er veel mannen zijn die dit doen om een vrouw voor even aan de haak te slaan. Misschien, heel misschien, is het geen toneelspel en menen ze het voor een korte periode ook wel oprecht. Het is alleen jammer dat ze die toewijding nooit langer dan ongeveer drie maanden volhouden...

Man I'm bitter...
Val ook altijd op de verkeerde weet niet hoe het komt maar het zijn merendeels vrouwen die uiteindelijk weten wat ze willen in het leven. Dat blijkt dan altijd achteraf
meisjelief en pieke, jullie houden van gepijnigd worden??
Vallen op een bezette man...
Besef wel : je hebt geen relatie he, met een bezette man. Je bent een neukertje. Hij heeft een relatie met zijn vrouw/vriendin.
en jij de pijn.
die je heerlijk vindt.

Mannen zijn wat dat betreft emotioneel verstandiger: van alle minnaar-'relaties' met een bezet persoon is 95 procent van d gevallen 'bezette man - single vrouw'.
denkt u , geachte meelezers daar eens over na.
het zegt wel even iets!

(ook dat vrouwen vaak een bezette man aantrekkelijker vinden dan een single man.)

RSS

Recente activiteiten

Profielafbeelding

Freedom

Blog post by Doorayah 4 uur geleden
Profielafbeelding
Bloom heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 16 uur geleden
Profielafbeelding

jouw tijd ......zijn tijd

Discussion posted by Gina Pinas 21 uur geleden
Profielafbeelding
Jolanda heeft zijn/haar profiel bijgewerkt 23 uur geleden

Geef reactie

Gina Pinas

jouw tijd ......zijn tijd

Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde 21 uur geleden .

Doorayah

Toenemend vrouwenoverschot in grote steden 33 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Doorayah op zaterdag.

Dolce e Pazzo

Welk nummer omschrijft jou het beste 17 antwoorden 

Door Dolce e Pazzo begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Auggie 1 Feb.

Atorie

Ik ben opzoek naar .. 6 antwoorden 

Door Atorie begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Leslie xxx

ik ben opzoek naar iets nieuws 14 antwoorden 

Door Leslie xxx begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Foto's

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Muziek

Bezig met laden...

Social Networks