Als we het leuk vinden om elkaar eens in het echt te ontmoeten, om welke reden dan ook, is het misschien een idee om maar gewoon een voorstel te doen. Lekker wandelen langs het strand, uitzicht op zee als de blauwe ogen van wie dan ook je niet teveel afleiden, luisteren naar de golven als een goed gesprek met je vrienden van CdL onverhoopt niet de diepgang heeft die je stiekem verwacht had...
Hopen dat iedereen nog even wil blijven hangen bij het haardvuur van een strandtent die nét zijn deuren heeft geopend, of een smoesje verzinnen waarom je toch écht nu weg moet..
Er zijn allerlei redenen om wel of niet mee te willen, laat je overhalen door het idee dat onverwachte ontmoetingen altijd iets brengen, of door het vooruitzicht van een warme kop chocolademelk met slagroom (en/of rum)!

Ik gooi een voorstel in de groep: zondagmiddag 5 april rond twee uur in Scheveningen, nadere locatie later te bepalen.
Kom lekker langs, en wie weet.. (ik klink als een contactadvertentie..)!
Voeg je naam toe, dan creeeren we vanzelf een lijstje. Voor ander op-en aanmerkingen verwijs ik graag naar de discussie "Tsja, daten"... ;-)

Steekwoorden: 5, CdL, april, groepsdate, scheveningen, strandwandeling, verwachtingen

Weergaven: 28

Je kunt niet meer reageren op deze discussie.

Berichten in deze discussie

Fijn plan, stuur me maar een mailtje: lqoqpopl@gmail.com
Ik ben zus, ik ben zo, ik heb dit, ik heb dat, geen SOA trouwens,
beschik over een geweldige zo, en vooral veel van dat, ik ben vaak in het buitenland
maar ook vaak in Amsterdam. Ik ben groot ik ben lief ik ben intelligent ik ben creatief
ik ben erg leuk, soms zelfs grappig, heb enorme handen weeg toch maar 90kg 193cm,
tja, wat nog meer, veel meer, echt veel meer, wat dacht je van Wildschut. Ik heb er bijna tegenover gewoond.
Paul

RSS

Recente activiteiten

Profielafbeelding

Freedom

Blog post by Doorayah 3 uur geleden
Profielafbeelding
Bloom heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 15 uur geleden
Profielafbeelding

jouw tijd ......zijn tijd

Discussion posted by Gina Pinas 21 uur geleden
Profielafbeelding
Jolanda heeft zijn/haar profiel bijgewerkt 22 uur geleden

Geef reactie

Gina Pinas

jouw tijd ......zijn tijd

Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde 21 uur geleden .

Doorayah

Toenemend vrouwenoverschot in grote steden 33 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Doorayah op zaterdag.

Dolce e Pazzo

Welk nummer omschrijft jou het beste 17 antwoorden 

Door Dolce e Pazzo begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Auggie 1 Feb.

Atorie

Ik ben opzoek naar .. 6 antwoorden 

Door Atorie begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Leslie xxx

ik ben opzoek naar iets nieuws 14 antwoorden 

Door Leslie xxx begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Foto's

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Muziek

Bezig met laden...

Social Networks