Ik las op de coaching kalender op 14 februari de volgende spreuk:
Als je verliefd bent,
zijn dat de mooiste tweeënhalve minuutvan je leven
(Richard Lewis)
Ja, ook ik vind verliefd, mits het op rolletjes gaat en dat gaat het hoogstzelden, zijn of worden heel leuk en kan er ook daadwerkelijk erg van genieten. Tegenwoordig word ik niet zo makkelijk meer verliefd en vind het veel meer van belang om rustig aan te doen. Ik vind het tegenwoordig veel fijner eerst iemand beter te leren kennen op een manier die voor beide prettig is natuurlijk.
Afspraakjes maken, uit eten gaan, naar de film, naar het park, naar een concert. Tussendoor even een uurtje ergens koffie drinken. Niet meteen haast maken, maar tijd voor elkaar maken en creëren en ook echt de tijd nemen.
Is dit wel reëel vraag ik mij af. Als ik weer een leuk iemand zou ontmoeten zou ik het op de rustige manier aan willen pakken. Ik heb namelijk zelf niet zulke goeie ervaringen met snel. Snel bij elkaar in bed belanden terwijl je elkaar eigenlijk helemaal niet kent, even een maandje verliefd en dan is het over is ook zo een voorbeeld.
Is het wel mogelijk rustig aan? En hoe dit aan te pakken?
Welkom bij
Cafe de Liefde
Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde 21 uur geleden .
Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Doorayah op zaterdag.
Door Dolce e Pazzo begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Auggie 1 Feb.
Door Atorie begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.
Door Leslie xxx begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.
Toegevoegd door Bloom
Toegevoegd door Bloom
© 2012 Gemaakt door VPRO Digitaal.