Steekwoord:
Ja zeker wat aan gehad!!! Vooral de eerste helft. Tweede helft is erg spiritueel en daar heb ik wat meer moeite mee (gaat veel over ontspanning en editatie, en ik ben nogal onrustig, dus dat vergt (te) veel van me). Heb het boek ook aan veel mensen om me heen aangeraden en iedereen die het geleend of gekocht heeft, vond er wel iets in waar hij/zij wat mee kon. Nu wachten tot zich een nieuwe relatie aandient waarop ik het geleerde kan toepassen. Dat is natuurlijk pas de blauwproef!
Groeten,
Nynke
Via Bol.com kun je het makkelijk tweedehands vinden. En ook meer (lovende) reviews
Ik ben helemaal niet van de fora, maar dit was voor mij ook nuttig. En dan draag ik daar graag mijn steentje aan bij.
Succes ermee! En verwijt jezelf vooral niet teveel, in relaties zijn twee partijen betrokken. Het ligt vaker aan de combi dan aan een individu.
Er is nog iets dat je kunt loslaten: het verlangen naar een volledig getemd en finegetuned gevoelsleven na een gedegen callibratie. Of gehoorzaamheidstraining. De les die ik geleerd heb: heb ik een verslaving? Dan geniet ik ervan. Of ik haal m'n schouders op. Ik heb overigens geen direct levens- of gezondheidsbedreigende verslavingen. Althans, ik denk 't niet. De tweede les: wat 't ook is, er is altijd wel iemand die mijn specifieke gevoel, drang, neiging, hang of afwijking afkeurt. Wil ik geen man? Kan ik man X niet helemaal loslaten? Wil ik juist wel een man? Heb ik een man maar wil ik hem af en toe een harde schop verkopen? Kan ik geen man krijgen? Heb ik meerdere mannen? Haat ik mannen? Het is niet goed of het deugt niet. Fuck it, zeg ik nu. Ze zoeken 't maar uit en ik ben zo verslaafd als ik zelf wil.
Ok, sorry naar wie echt probeert af te kicken.
Ik hoop slechts dat men er wat losser mee om durft te gaan. @D
Welkom bij
Cafe de Liefde
Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde 21 uur geleden .
Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Doorayah op zaterdag.
Door Dolce e Pazzo begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Auggie 1 Feb.
Door Atorie begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.
Door Leslie xxx begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.
Toegevoegd door Bloom
Toegevoegd door Bloom
© 2012 Gemaakt door VPRO Digitaal.