ondanks mijn goede gevoel had ik een aantal paragnosten afgebeld of mijn gevoel daadwerkelijk goed zat betreft hem... al die tijd voelde het zo fijn en nu begin ik door zo'n idiote belactie ineens twijfelen... zometeen heeft men gelijk!!??

Ok.. het klinkt echt stom als ik zo terug lees.. maar heeft iemand wel eens zo'n actie uitgehaald uit verliefdheid/onzekerheid?

Steekwoorden: actie, onzekere

Weergaven: 42

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik wil je een goede raad geven, laat nooit je keuzes afhangen van paragnosten of ander soort mediums. Ik zit zelf vrij stevig in dat wereldje en ik weet maar al te goed hoe het daar toe kan gaan. Jij bent zelf de baas over jouw leven en adviseurs horen niet op jouw troon te zitten. Je mag ze uiteraard aanhoren en daar horen ook de therapeuten bij, maar jij moet het uiteindelijk doen en bent er ook zelf verantwoordelijk voor. Je kunt een keuze, die wat anders uitpakt dan je oorspronkelijk verwachtte alleen voor eigen verantwoording nemen. De "adviseurs" zullen altijd hun handen er vanaf trekken. Afhankelijkheid is uiteraard ook een keuze en voor de consequenties daarvan, kun jij ook alleen maar verantwoordelijk zijn.
Bert heel erg bedankt voor je goede raad..
Ik heb mijn eigen gevoel altijd vertrouwd en door een keer goed op mijn snufferd te gaan, was het vertrouwen in mijzelf ineens heel ver te zoeken waardoor ik het elders zocht.. met alle gevolgen van dien..
Ik probeer dit nu te zien als een les om altijd op mijn eigen gevoel te vertrouwen ... en als ik van een bepaalde persoon bevestiging nodig heb.. dat ook alleen die persoon het kan beantwoorden.
Ik heb gewoon mijn eigen gevoel in de steek gelaten...
Persoonlijk ga ik liever op mijn bek door mijn eigen keuzes, dan dat anderen een veilige weg voor me uitstippelen. Ik ben in mijn leven op mijn bek gegaan, maar heb er een hoop van geleerd en ben er hoop ik weer een stuk wijzer van geworden.
Dat symbool van de koning en zijn adviseurs, heb ik uit de Joodse Mystiek. Het zijn trouwens oerbeelden. Zo ben jij ook eigenlijk een koning of een koningin over jouw eigen rijk. Het gaat er in het kort om dat je verantwoordelijkheid voor je eigen leven hebt en je niet moeten leven. Het valt niet mee hoor, ik word net als ieder ander ook af en toe best wel gekweld door onzekerheid.
Een kennis van mij is Tarotiste. Soms vraag ik haar weleens iets, zo ook over een slechte relatie die ik had. Opmerkelijk wat er 'uit de kaarten' kwam. Was niet positief, maar ik herkende er veel in! Ik heb toch nog lang door gesukkeld met deze relatie. Ik had haar woorden zeker in mijn achterhoofd, maar heb het er niet om uitgemaakt. Soms dacht ik 'Ach, het is allemaal niet zo erg als zij zegt', maar toch moest ik al snel toegeven dat het WEL zo erg was. Mede door haar woorden zag ik dingen toch nog redelijk snel in ( een half jaar) en heb ik er, toen ik er zelf helemaal aan toe was, een punt achter gezet.
Nee, zo is het niet helemaal. Zo goed ken ik haar niet, en de laatste keer dat ik haar had gezien was lang voor die relatie. Ze zei echt dingen die ze niet kon weten, maar die wel klopten/ zijn uitgekomen!
Heerlijk dat op CDL ook mensen rondlopen die er rond voor uitkomen dat ze weleens naar een paragnost gaan... zonder enige reserve of ironie, @D

Tjonge een bijna twee jaar oud discussie item.

Het verschijnsel op zich, laat zien dat er meer is tussen hemel en aarde. De menselijke geest is veel minder onderhevig aan de grenzen van ruimte en tijd en dat zou te denken moeten geven. Echter we gaan met onze ziektes en onze tekortkomingen naar een paragnost omdat we zo graag grip op ons lot willen hebben. Het lot zit vol verrassingen. Het bepaalt wanneer we doodgaan, maar ook wanneer we onze nieuwe geliefde zullen ontmoeten of niet ontmoeten. De Jackpot van de staatsloterij behoort ook tot de mogelijkheden. Dat zijn de vragen waar iedere paragnost mee overstelpt wordt. Niet met de vraag, wilt U eens wat meer vertellen over wat er allemaal is tussen hemel en aarde, of vertelt U daar eens een mooi verhaal over. Want dan kom je op het gebied van sprookjes terecht en sprookjes zijn voor kinderen en we zijn nuchter en we staan met de beide benen op de grond en we moeten niets van die flauwe kul hebben. 

Het wonder, het mysterie durven we eigenlijk niet toe te laten want we zijn bang voor de andere kant van de realiteit

Nou Bert, ik zou zeggen: begin maar met te vertellen! Ik ben benieuwd. En of ik er in geloof of niet, dat maakt voor de verteller toch niet uit, toch?!

RSS

Recente activiteiten

Profielafbeelding
Bloom heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 1 uur geleden
Profielafbeelding

jouw tijd ......zijn tijd

Discussion posted by Gina Pinas 6 uur geleden
Profielafbeelding
Jolanda heeft zijn/haar profiel bijgewerkt 8 uur geleden
Profielafbeelding
Doorayah heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 23 uur geleden

Geef reactie

Gina Pinas

jouw tijd ......zijn tijd

Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde 6 uur geleden .

Doorayah

Toenemend vrouwenoverschot in grote steden 33 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Doorayah op zaterdag.

Dolce e Pazzo

Welk nummer omschrijft jou het beste 17 antwoorden 

Door Dolce e Pazzo begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Auggie 1 Feb.

Atorie

Ik ben opzoek naar .. 6 antwoorden 

Door Atorie begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Leslie xxx

ik ben opzoek naar iets nieuws 14 antwoorden 

Door Leslie xxx begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Foto's

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Muziek

Bezig met laden...

Social Networks