ben een vrouw inmiddels 38 en heb al jaren het idee dat ik biseksueel ben maar er nooit echt wat mee heb gedaan ..

Na wat rond gekeken te hebben op sites en daar helemaal geen goed gevoel bij te krijgen

Omdat het op de 1 of andere manier altijd op het zelfde uitrijdt

bi,lesbisch of hetero maakt niet uit

en ik juist aan het aftasten ben

wat ik wil en wat ik ben :) en ik helemaal niet zit te wachten op vrouwen die meteen op msn geilepraat uitkramen en vragen of het net zo lekker was voor mij .... uhhhh !!! nee 

ben opzoek naar iemand (vrouw) die de tijd neemt om iemand te leren kennen en serieus is in de zin van gevoel,vriendschap ect.

waar ik net zo goed op een vriendschappelijke manier heel veel lol kan hebben als op een andere manier 

ik wil wel veel weet ik
maar op de 1 of andere manier is dit een enorme stap :)

en gevoel is er wel maar heb tegelijkertijd ook moeite om die drempel over te stappen mede omdat ik niet weet waar ik naar toe moet en ik tot nu toe alleen nog maar slechte ervaringen heb met dit soort sites

kan iemand me in de goeie richting sturen :))

gr.

Weergaven: 305

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

klopt zijn er ook wel
maar stoot x op x me hoofd aan
niet echt hele serieuze mensen en/of

mannen die doen alsof ze vrouw zijn Uhm hehe

dan kom je dus al uit op de cafés en verenigingen en zover was ik nog niet hehe

gr . thx :)

hoi mooie profiel foto heb je ik ben Hub hetero man ik hou wel heel veel van Bi Vrouwen ik heb zelf nog nooit een Bi Vrouwtje gehad wil wel eens ervaren hoe het is leuk toch als je zelf maar gelukkig bend om Bi Vrouwtje te zijn zelf ben ik lief en accepteer en respecteer meestal alles van Vrouwen groetjes Hub
Dank je :)

hug :)

Ik denk dat je net als je een man tegen komt ook zo een vrouw tegen kan komen, en je zelf duidelijk moet zijn dat je het nog niet zeker weer of je dit wilt en of het de juiste dame is waar je dat gevoel mee hebt.

Ik heb 5 jaar iets gehad met een bi dame, al liet ik haar aardig vrij koos ze toch voor een dame.

Ja dat kan ook ! goed luisteren naar je gevoel.

Liefde kan zo mooi zijn maar ook zo verdomt moeilijk.

En vooral nu bij mij, omdat mijn leven helemaal op z`n kop staat en ik veel dingen niet meer kan zoals voorheen of kort.

Hopelijk word dit nog beter.

Ik weet wel dat je als je die persoon knuffelt en het voel erg goed dat dat een hele mooie start is.

Succes !

Kijk precies zo denk ik er ook ook over, sterker nog; ik ben nog nooit echt verliefd geweest op iemand uit de uitgaansscene. Ik moet mensen echt veel om me heen hebben er een band mee opbouwen voor ik ze vertrouw en dan zou het zomaar ineens kunnen dat ik verliefd wordt. Helaas heeft dit altijd geleid tot lastige situaties, ik bedoel wanneer je iets met een mede studente begint dat is nog tot daar aan toe maar als het gaat om gevoelens voor een collega of nog erger een leidinggevende dan wordt het een heel ander verhaal.

Ik denk dat voor mezelf het een oplossing zou zijn om een lesbische hobbyvereniging te zoeken, in Maastricht hadden ze bijvoorbeeld een lesbische wandelvereniging. Eens kijken wat er in Amsterdam te doen is.

Misschien is dat voor jou ook een optie, of misschien helpt het om eens naar de bi-discussie avonden in het COC te gaan daar zijn veel mensen die ooit met dezelfde vragen hebben geworsteld.

RSS

Recente activiteiten

Profielafbeelding
Monique heeft zijn/haar profiel bijgewerkt 3 uur geleden
Profielafbeelding
Bloom heeft een reactie achtergelaten voor Gert Pieter 4 uur geleden
Profielafbeelding
Profielafbeelding

Geef reactie

Café de Liefde

Cafe de Liefde stopt na 4 jaar 14 antwoorden 

Door Café de Liefde begonnen in Vragen over deze website. Laatste reactie van Jo*ah 4 uur geleden .

Meerminner

Liefdesverdriet is een ijdele gemoedstoestand. Je zwelgt in zelfmedelijden 28 antwoorden 

Door Meerminner begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Roanne op zaterdag.

Doorayah

Zou je het kunnen: een mens doden? 13 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Anita op vrijdag.

Doorayah

Toenemend vrouwenoverschot in grote steden 38 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van SoSue op vrijdag.

Gina Pinas

jouw tijd ......zijn tijd 5 antwoorden 

Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Gert Pieter op vrijdag.

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Foto's

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Muziek

Bezig met laden...

Social Networks