Na een periode van actief zoeken naar mr. Wright heb ik de hoop opgegeven.Niet uit wanhoop maar omdat ik me steeds meer begin af te vragen of ik wel geschikt ben voor een relatie. Als ik op de verschillende datingsties rond zie ik veel overeenkomsten in de profielen. Gezelligheid,eenzaamheid oplossen, langs het strand lopen, voor de open haard zitten,maatje zijn, op zijn minst 10 jaaar jonger etc. Er zijn best wel onderdelen waar ik aan beantwoord,maar het geheel.
Ook leeftijd speelt natuurlijk een rol. Ik ben inmiddels 58 en de mannen van mijn leeftijd zoeken meestal een jonger vrouw en als verpleegster en vezorgster van een oudere man ben ik niet zo geschikt.
Hetzelfde geldt voor de andere eisen.
En daarbij... als ik zo om me heen kijk naar de relaties van anderen zie ik er weinig waarmee ik zou willen ruilen.En juist die relaties zijn zo dat ik mezelf daar niet in zie funstioneren.
Ben ik nu een verstokte oude vrijster aan het worden???
Of moet ik genoegen nemen met minder??

Weergaven: 584

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

respect,...als ik op vrouwen zou vallen,.. zou ik je vanavond nog komen veroveren!!!!! ,..en er zijn zo weinig mannen die dit willen delen,..... of zijn die allemaal al in Verweggistan?????? of een hele dag in dat bed met een dame die verder alleen maar in een luxe hotel wil,..voorzien van beauty case en rolkoffer????
Waar zijn de echte mannen,, ongebonden aan de doorsnee mallemolen maatschappij ideefix,..
die ruiken naar zichzelf en een lief zoeken omdat ze bij hem past een niet omdat ze 30 jaar jonger is en hij zo zn midlifcrisis onder controle denkt te houden????
en weet je ,..ze bestaan WEL!!!!! deze mannen,...
Respect voor jou Liesbeth!!!!!!! Namaste ,.......nu jij nog,..voor jezelf!!!
Liesberth, natuurlijk een probleem , m,aar is het een idee om niet alles al van tevoren in te vullen bij die mannen?
er zijn vast oudere mannen die jou niet de hele tijd willen zien, maar ook gewoon af en toe, net als jij dat wilt. ;-)
verder is een relatie toch iets van twee mensen en niet van jou alleen - dacht ik tenminste.
En je vult maar in en in.
onderzoek, en een relatie kan zich ook ontwikkelen
Het zal wel wennen zijn voor vrouwen van in de50 : nu moeten zij moeite doen , voor die tijd vooral de man , die jaagde wel.
wennen voor je...

nee, ik ben niet tegen je...
ik zie het gewoon ongeveer zo
Zal wel weer fout zijn hoor.
Renzo...zit je jezelf ook lekker neer.met "zal wel weer fout zijn hoor" Natuurlijk moet je het met zijn 2en invullen,maar als ik zo rondkijk op dating sites dan merk ik dat ik aan die profielen niet beantwoord,omdat die mannen dingen vragen waarvan ik weet dat ik er niet goed in ben..vandaar dat ik me dus afvraag of ik geschikt ben voor. Ik ben zeker bereid dingen van een ander te accepteren maar het heeft voor mij te maken met hoe ik in het leven sta. De meeste 50+ mannen die ik tegen kom werken niet meer...zijn met prepensioen..ik werk nog full time dat is dus al een enorm verschil..veel 50+ mannen zijn niet gewend dat vrouwen een zelfstandig bestaan opbouwen .Wat ik schrijf is echt gebaseerd op ervaring. Ik heb het daten opgegeven maar zou dol graag iemand tegen willen komen om zoals ik al aan Sproet schreef mee de wereld te ontdekken, naar de Oeral te reizen,te swingen op mooie muziek en in vervoering te raken van een mooi kunstwerk....maar niet om mee op de bank te zitten.de fiest vierdaagse te fietsen en op de camping bingo te spelen, sorry dat is niet mijn stijl
En wennen voor vrouwen van 50 om op jacht te gaan??? moet dat dan????
ik denk dat het allemaal wel goed komt,alleen wat meer zelfvertrouwen en de hoop niet opgeven.
Misschien gewoon genoegen nemen met jezelf?
kom op Liesberth je vind echt wel iemand,maar dan moet je wel wat meer zelfvertrouwen hebben,en niet zo piekeren!
j emoet nooit genoegen nemen met minder,
liever even wachten tot je iemand tegenkomt die geschikt is dan zó maar elke man meenemen :-)

da's mij idee,
maar ja,
als lesbo heb ik niet zóveel verstand van mannen natuurlijk,,
ik zoek een leuke vrouw:-)
Klaproos is er dan zo veel verschil in wat je voelt???? In waar je gelukkig door wordt???
Wat is er mis met vrijgezel zijn? Hoezo oude vrijster? Ben nu alweer jaren vrijgezel en bevalt me prima zo.
Ik ben niet op zoek naar een relatie, denk ook dat ik alleen blijf. Maar ik wordt wel ns verliefd, dat wel.

Drie jaar ben ik nu vrijgezel en ik sta er net zo in.

@D

Hahahaha liesberth "de mannen van mijn leeftijd zoeken....." kijk jij eens naar jongere mannen hihihi. O Liesberth, de dingen waar jij naar verlangt................., zijn dat niet de dingen waar eenieder naar uitkijkt. Balans, balans in een relatie soms duurt het enige tijd voordat het balans is gevonden, en dan nog staat dit balans bloot aan allerhande invloeden, vaak van buiten af, dan is de inzet van beide vereist om in liefde de balans te herstellen.
En hoop, Liesberth (ooo die r ) zet hoop eens om in geloof een rotsvast geloof dat jij, jij Liesberth de ware bent, want hoop en twijfel gaan hand in hand, ben zeker van jezelf, je bent het waard.
Lieve groet,
jac
vaak is minder meer een verrijking van jezelf moet je maar denken,zucht.

RSS

Recente activiteiten

Profielafbeelding
Bloom heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 1 uur geleden
Profielafbeelding

jouw tijd ......zijn tijd

Discussion posted by Gina Pinas 6 uur geleden
Profielafbeelding
Jolanda heeft zijn/haar profiel bijgewerkt 8 uur geleden
Profielafbeelding
Doorayah heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 23 uur geleden

Geef reactie

Gina Pinas

jouw tijd ......zijn tijd

Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde 6 uur geleden .

Doorayah

Toenemend vrouwenoverschot in grote steden 33 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Doorayah op zaterdag.

Dolce e Pazzo

Welk nummer omschrijft jou het beste 17 antwoorden 

Door Dolce e Pazzo begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Auggie 1 Feb.

Atorie

Ik ben opzoek naar .. 6 antwoorden 

Door Atorie begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Leslie xxx

ik ben opzoek naar iets nieuws 14 antwoorden 

Door Leslie xxx begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Foto's

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Muziek

Bezig met laden...

Social Networks