Als 2 mensen veel van elkaar houden maar hun relatie is niet zo succesvol wanneer is genoeg dan genoeg.

groetjes Bartje

Weergaven: 2

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

als ze van elkaar houde houde zoals je van je familie houd nooit :)
"nooit" is het antwoord dat ik elders ook eens heb gezien maar waarom is voor mij een ?
Ik hou heel veel van mijn vriendin en eigenlijk kan ik ze niet missen en toch hebben we regelmatig spanningen, dat resulteert soms dat we elkaar verwijten maken, dan bekruipt mij het gevoel, ik wil dit niet meer, dan bekruipt mij het gevoel het is genoeg ik wil met de relatie stoppen, maar na een paar dagen mis ik haar al. Soms vraag ik me af hoe lang wil ik dit nog, wanneer is genoeg (iets dat ik regelmatig zeg) nou genoeg.

groetjes Bartje
misschien wat je ook elders al had gelezen als je elkaars ego's aan de kant schuift en jezelf en haar recht in de ogen aan kijkt en vraagt waarom verwijdt ik toch iemand dingen waar ik van hou.. want weetje als je zei en jij je ego aan de kant zette dan zoek je jou fout eerst op en zei die van haar en zo hoef je elkaar niets meer te verwijten.. en tjah in een relatie kome spaningen voor dat is denk ik gezondt geen een relatie gaat over roze.. zorg dat je er voor bent samen hoog tijd dagen vieren maar ook in de minder tijd voor elkaar zijn.. en samen vechte tegen iets is altijd makelijker dan in je eentje zeg ik dan altijd maar samen strek blok kunne vormen die alles over wint..
en als dat niet lukt tjah dan moet je eens goed gaan naar denken is dit wel de echte liefde die ik zoek kan ik van haar houde zoals ik van me familie hou..

groetjes chrisjan

RSS

Recente activiteiten

Profielafbeelding
Bloom heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 1 uur geleden
Profielafbeelding

jouw tijd ......zijn tijd

Discussion posted by Gina Pinas 7 uur geleden
Profielafbeelding
Jolanda heeft zijn/haar profiel bijgewerkt 8 uur geleden
Profielafbeelding
Doorayah heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 23 uur geleden

Geef reactie

Gina Pinas

jouw tijd ......zijn tijd

Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde 7 uur geleden .

Doorayah

Toenemend vrouwenoverschot in grote steden 33 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Doorayah op zaterdag.

Dolce e Pazzo

Welk nummer omschrijft jou het beste 17 antwoorden 

Door Dolce e Pazzo begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Auggie 1 Feb.

Atorie

Ik ben opzoek naar .. 6 antwoorden 

Door Atorie begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Leslie xxx

ik ben opzoek naar iets nieuws 14 antwoorden 

Door Leslie xxx begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Foto's

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Muziek

Bezig met laden...

Social Networks