Ik wil heel graag lang en intens vrijen en sex hebben, alleen wil ik niet elke keer beginnen. En las mijnpartner zin heeft zegt ze vaak "wil je mij likken" ik kan niet zeggen dat mij dat opwind in tegen deel zelf, ik zou liever hebben dat ze gewoon begint, en gegarandeerd dat er ook gebft wordt dan.
weet iemand hoe ik dit het beste kan aan pakken?

Weergaven: 353

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik vind deze reactie heel tantrisch en volgens mij is dit de enige, goede reactie!
GE ZELEG HEID EN LIEFDE EN SEX IK HOU OOK VAN ZWEMMEN EN AANSPRAAK IN DE NACHT SEX ZE MAG OOK BIJ MIJ SLAAPEN
Bertus, ik kan deze reactie niet helemaal volgen.
GE ZELEG HEID zal gezelligheid zijn, liefde en seks (x) is een individueel gevoel volgens mij en de gedachten kronkel met "zwemmen" kan ik niet volgen.
Ook goede reactie! En heel eerlijk. :-) Daar hou ik van!
Misschien geeft een tantra workshop een nieuw inzicht.
(Waarschuwing: er is veel kaf onder het koren!)
Voor mij heeft dit te maken met seksuele ontwikkeling. Zoals je je brains kunt ontwikkelen, kun je ook je seksualiteit ontwikkelen. Voelen, ervaren, zonder doel, genieten van de intimiteit. "Het" gaat volgens mij om samen plezier te maken zonder doel, tijd (zowel in uren als voor elkaar), intimiteit en communiceren waar je partner op dat moment behoefte aan heeft. Geef elkaar een kans, niet tegelijkertijd, dat ontstaat vanzelf. Veel plezier!!!
isda,je geeft een verhelderend beeld van hoe ook ik het aanvoelt.Genieten en plezier maken zonder doel,bijv vrijen. Ook met spelen [bijv rollenspel ] is veel te genieten. Je zelf leren kennen,elkaar bewonderen en in intiem gesprek elkaars gevoelens leren begrijpen althans respekteren.
Waarschuwing: ieder is anders en helaas kan het slechts met enkele!!!
hallo niks boeken lezen kerel zolang beffen dat ze er bij neevalt en smeekt om te stoppen is de beste methode ,en dan ben jij aan de beurt ,heb zelf hetzelfde meegemaakt niks boeken of praten gewoon likke likke likke .beste manier zeker weten en elke keer weer opnieuw dan gaat het wel minder worden en jij kunt zolang je gang gaan als je wilt samen natuurlijk he.gr tom

RSS

Recente activiteiten

Profielafbeelding

Freedom

Blog post by Doorayah 4 uur geleden
Profielafbeelding
Bloom heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 16 uur geleden
Profielafbeelding

jouw tijd ......zijn tijd

Discussion posted by Gina Pinas 21 uur geleden
Profielafbeelding
Jolanda heeft zijn/haar profiel bijgewerkt 23 uur geleden

Geef reactie

Gina Pinas

jouw tijd ......zijn tijd

Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde 21 uur geleden .

Doorayah

Toenemend vrouwenoverschot in grote steden 33 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Doorayah op zaterdag.

Dolce e Pazzo

Welk nummer omschrijft jou het beste 17 antwoorden 

Door Dolce e Pazzo begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Auggie 1 Feb.

Atorie

Ik ben opzoek naar .. 6 antwoorden 

Door Atorie begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Leslie xxx

ik ben opzoek naar iets nieuws 14 antwoorden 

Door Leslie xxx begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Foto's

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Muziek

Bezig met laden...

Social Networks