Ik wil heel graag lang en intens vrijen en sex hebben, alleen wil ik niet elke keer beginnen. En las mijnpartner zin heeft zegt ze vaak "wil je mij likken" ik kan niet zeggen dat mij dat opwind in tegen deel zelf, ik zou liever hebben dat ze gewoon begint, en gegarandeerd dat er ook gebft wordt dan.
weet iemand hoe ik dit het beste kan aan pakken?

Weergaven: 351

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik kan je aanraden om het boek "Zin in vrijen, voor mannen" van Hanneke van Rijsingen eens te lezen :-D
Voor mij, als vrouw, stond daar enorm veel in dat ik herkende.
Beste Truus
Dank voor het antwoord, kun jij een tipje van de sluier oplichten waarom het jou als vrouw veel erkenning geeft als ik als man het zou lezen. Ik dat ik graag op een andere manier benaderd wil worden, en in dat geval, zie ik het verband niet dat ik dat boek lees, vandaar mijn vraag, wellicht is mijn benadering niet goed en moet ik het anders aanpakken.
mvrg
Hierop kan ik de tekst van de achterzijde van het boek vermelden, om je meer info te geven. Het is in iedere bieb wel te lenen:

"Zin in vrijen...voor mannen" is een handreiking aan mannen die zichzelf meer of opnieuw seksueel aantrekkelijk willen maken voor hun partner, Het boek bevat tips en adviezen aan mannen om kwaliteiten in henzelf te ontwikkelen die ertoe bijdragen dat hun vrouwelijke partner weer zin in vrijen krijgt.
Enkele vragen die in het boek aan de orde komen:
* Wat zijn je verwachtingspatronen ten aanzien van intimiteit, seksualiteit en relaties?
* Hoe reageer je op het 'nee' van je pratner?
* Hoe weet je dat je in een gevarenzone zit en hoe kom je er weer uit?
* Hoe kun je verborgen emoties ontdekken en angsten overwinnen?
* Hoe voer je een open en eerlijk gesprek over seks?

En Roland, verder wil ik nog vermelden dat voor een vrouw seks zich niet enkel afspeelt in bed, maar verweven is met de rest van de dag en de relatie. Dus, met andere woorden, zin in seks heeft te maken met hoe de dag ervoor gevoelsmatig eruit gezien heeft. Je verliest niets door het boek te lezen, je wint er enkel bij.
En voor alle duidelijkheid :-) ik heb géén aandelen in het boek, ik ben er wel erg enthousiast over :-)
En er bestaat ook nog een tegenhanger: "Zin in vrijen...voor vrouwen". Een aanrader voor iedere vrouw :-) Ik snapte in ieder geval heel veel meer van mezelf en mijn seksualiteit nadat ik dit gelezen had :-)
Hoi Truus,

Dank je wel voor je boekentip!
Ik heb meestal meer zin in andere boeken, maar misschien is het toch wel eens handig! Oh, en ik ben meestal niet zo'n verlegen type en nog niet eens zo preuts, maar zo'n soort boek halen, vind ik, moet ik bekennen, toch iets minder aangenaam. Wat een preutse tante, ben ik.
Maar bedankt!
Groetjes, Tink
Tinkerbel, ik heb de boeken eerst geleend in de bieb, en pas daarna ze zelf gekocht omdat ik ze persé wilde hebben. Je kunt dus ook eerst bij de bieb kijken :-)
je kunt in huis papiertjes achterlaten met daarop geschreven wat jouw wensen/en of verlangens zijn en kijken of je vrouw achtie gaat ondernemen.

ook zou jij de touwtjes in handen kunnen nemen en sturing geven aan hoe jij wil vrijen met je vrouw

ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt;)
Hoi Jan

Bedankt voor het antwoord, waar ik tot nu toe het meest aan heb.
Alleen denk ik dat ik mijn vraag niet goed heb gesteld. Ik geef meestal de langste aandacht aan het voorspel als we eenmaal zijn begonnen met vrijen en beffen wind mij enorm op. Maar voor dat we tot sex komen is het nogal moeilijk want als mijn vrouw zin in sex/mij heeft dan zou ik het eens een keer fijn vinden als ze gewoon begint, want door de vraag aan mij te stellen of ik haar wil likken zo maar in eens, stoot mij dat juist af. En als we dan al weken of soms maanden geen sex hebben gehad, ben ik er zo aan toe dat ik dan toch maar weer op deze manier er op in ga wat ik heel jammer vind, ik wil graag ook eens verleid worden en dan niet alleen met uiterlijkheden.
Maar zoals je al schrijft moet er misschien weer eens worden gepraat
mvrg
Roland
Je loopt naar haar toe en begint haar in haar nek te zoenen. En fluistert heel geil dat je heel graag een warme mond om je penis wilt. Dat er maar 1 iemand is, die dat zo goed kan! Hopelijk vindt zij dit ook geil en wind het haar zo op, dat zij verder gaat en jij later in kunt vallen! :D Succes!! ;)
ik begrijp wat je zegt ..somige vrouwen houden niet van pijpen ,, terwijl ze het verwachten dat je ze beft ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ik snap niet wat 'niet houden van pijpen' te maken heeft met 'wel gebeft willen worden'? Mag je niet van beffen houden als je niet van pijpen houdt, en omgekeerd?
Ik kan toch ook best champignons lekker vinden, terwijl mijn partner ze niet lust? Smaken en vorkeuren verschillen nu eenmaal :-)
Roland, Hoe zou het zijn als je het eens met je partner bespreekt. Dat je het niet geil vindt als ze uit het niets zegt "lik me". Om uit eigen ervaring te spreken: ik vind het zelf heerlijk om eerst helemaal gestreeld te worden van top tot teen als ik in bed lig (en ik niet meteen aan wilde sex denk), daar word ik vanzelf geil van. Als mijn vriend mij meteen bij mijn borsten grijpt en tussen mijn benen, dat is ok als ik zelf ook al geil ben. Om zin te maken bij je partner moet je dus eerst weten wat haar vuur doet aanwakkeren op dat moment. Probeer haar stemming aan te voelen.
Goede reactie!!!!! en heel eerlijk!!!

RSS

Recente activiteiten

Profielafbeelding
Bloom heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 1 uur geleden
Profielafbeelding

jouw tijd ......zijn tijd

Discussion posted by Gina Pinas 7 uur geleden
Profielafbeelding
Jolanda heeft zijn/haar profiel bijgewerkt 8 uur geleden
Profielafbeelding
Doorayah heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 23 uur geleden

Geef reactie

Gina Pinas

jouw tijd ......zijn tijd

Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde 7 uur geleden .

Doorayah

Toenemend vrouwenoverschot in grote steden 33 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Doorayah op zaterdag.

Dolce e Pazzo

Welk nummer omschrijft jou het beste 17 antwoorden 

Door Dolce e Pazzo begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Auggie 1 Feb.

Atorie

Ik ben opzoek naar .. 6 antwoorden 

Door Atorie begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Leslie xxx

ik ben opzoek naar iets nieuws 14 antwoorden 

Door Leslie xxx begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Foto's

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Muziek

Bezig met laden...

Social Networks