liefde op de achterbank van je auto bedrijven met je geliefde kan dat in het openbaar?

Weergaven: 8

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Dat ligt eraan hoe je het doet, vind ik. Ik ben van mening dat ik niemand wil chockeren. Op een parkeerplaats lopen ook ouders met kleine kinderen en als die zonder problemen voorbij de auto kunnen lopen, vind ik het oke.
Ik zou het dus nooit open en bloot op de achterbank doen. Wel bijv. met een lange rok aan en ik bovenop, zodat alles lekker onder die rok verstopt blijft :-)
De Liefde bedrijven op "allerhande openbare plekjes" dit kan, maar onopgemerkt. Zorg ervoor: Alleen jij en je partner. Geen inbreuken.
Ja maar bedoel je openbaar op de parkeerplaats van de MacDonalds op zondagmiddag of ergens langs de snelweg op een verwaaide en verregende parkeerplaats met 2 trucks met pittende chauffeurs?
1) Dat kan.
2) Dat kan zeker.
3) Dat kan, maar niet op een drukke plek waar veel mensen zijn. (kleine kinderen,...) De kans is groter dat je gepakt wordt, niet door je geliefde, wel door mensen die je liever zou willen mijden op dat moment.
4) Een verlaten plek is geschikter. En aangezien de wereld niet dichtbevolkt, zijn er way of mogelijkheden.
ik bedoel "datingsrestaurant"
Wij 'eisen' natuurlijk wel een gedetailleerd verslag van dat etentje :-))
ik neem aan...dat je de PEUK..bedoelt!!!!!! hahahahahaha
als je vriend daar ook zo over denkt...zit je "geramt"
Als je gepakt wordt door de politie is het 75 euro boete. ;-)
Je moet alles een keer geprobeerd hebben, maar over het algemeen is een bed veel comfortabeler. Achterbanksex is voor illegale relaties. Beetje sneu, wel spannend.
Steamy windows is wel eens aardig, dat wel, maar daar hoef je je kleren niet voor uit te trekken. Een uur zoenen op de voorstoelen levert ook al condens op.
een ex van mij wou op een gegeven mmoment ok achterbank sex met mij. Op de parkeerplaats.....van een restaurant....waar op dat moment een trouwfeest plaatsvondt.....van mijn neef en zijn vrouw......waar mijn hele familie aanwezig was.

Needless to say i said NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

RSS

Recente activiteiten

Profielafbeelding
Bloom heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 1 uur geleden
Profielafbeelding

jouw tijd ......zijn tijd

Discussion posted by Gina Pinas 6 uur geleden
Profielafbeelding
Jolanda heeft zijn/haar profiel bijgewerkt 8 uur geleden
Profielafbeelding
Doorayah heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 23 uur geleden

Geef reactie

Gina Pinas

jouw tijd ......zijn tijd

Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde 6 uur geleden .

Doorayah

Toenemend vrouwenoverschot in grote steden 33 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Doorayah op zaterdag.

Dolce e Pazzo

Welk nummer omschrijft jou het beste 17 antwoorden 

Door Dolce e Pazzo begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Auggie 1 Feb.

Atorie

Ik ben opzoek naar .. 6 antwoorden 

Door Atorie begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Leslie xxx

ik ben opzoek naar iets nieuws 14 antwoorden 

Door Leslie xxx begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Foto's

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Muziek

Bezig met laden...

Social Networks