wel of geen relatie beginnen, iemand vinden of gevonden worden.
als ik een relatie heb vind ik het de eerste maand heel leuk maar na een maand heb ik er al weer genoeg van. ben ik ook continu op zoek naar hoe noemen ze dat ook alweer oja de ware, duik ook van de ene relatie in de andere, ook niet goed denk ik, ben ik alleen dan wil ik een relatie, heb ik een relatie wil ik liever alleen zijn. spoor ik nog wel, of moet ik mij een keer na laten kijken.

Weergaven: 1

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

ik denk de ware niet moet zoeken..
de ware komt uit een dode hoek een hoek waar niemand aan denkt..
jij hebt waarschijnlijk al zoooooo veel meer ervaring als ik, maar (ik denk op een ander niveau) herken ik je probleem wel, wat dat betreft spoor je denk ik toch nog wel hoor, maar een keer na laten kijken kan nooit kwaat ;)
ze zeggen altijd dat het je overkomt wanneer je het minst verwacht, als je dat gelooft zou je je dus nu vooral op andere dingen moeten richten 1 of andere hobby ofzo, in elk geval iets leuks, want zo twijfelen aan jezelf en relaties klinkt niet heel leuk.

wat betreft het duiken van de ene relatie in de andere, waarom is dat niet goed? het is maar net wat je wilt, wat je doel is. als jij op zoek bent naar de ware is het wel een logische gang van zaken (op mij komt het een beetje over alsof je heel druk op zoek bent naar de ware) het kan een hele leuke tijd zijn, maar misschien is het geen functionele manier.

wat versta jij eigenlijk onder de ware?
Ik vind het heel herkenbaar wat je schrijft. De eerste verliefdheid is over, en de werkelijkheid blijkt toch niet zo roze.
En als je alleen bent kun je je eigen gang gaan, zijn er geen regeltjes. Maar als je alleen bent, is het toch wel eenzaam als je verdrietig bent, of juist heel blij. Dan is het fijn als er iemand is om dat mee te delen.

RSS

Recente activiteiten

Profielafbeelding
Bloom heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 1 uur geleden
Profielafbeelding

jouw tijd ......zijn tijd

Discussion posted by Gina Pinas 6 uur geleden
Profielafbeelding
Jolanda heeft zijn/haar profiel bijgewerkt 8 uur geleden
Profielafbeelding
Doorayah heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 23 uur geleden

Geef reactie

Gina Pinas

jouw tijd ......zijn tijd

Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde 6 uur geleden .

Doorayah

Toenemend vrouwenoverschot in grote steden 33 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Doorayah op zaterdag.

Dolce e Pazzo

Welk nummer omschrijft jou het beste 17 antwoorden 

Door Dolce e Pazzo begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Auggie 1 Feb.

Atorie

Ik ben opzoek naar .. 6 antwoorden 

Door Atorie begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Leslie xxx

ik ben opzoek naar iets nieuws 14 antwoorden 

Door Leslie xxx begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Foto's

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Muziek

Bezig met laden...

Social Networks