Er zijn meer dan 300 datingsites te vinden in Nederland.
Deel je ervaringen. Welke sites zijn oke, welke niet?

Steekwoorden: dating, datingsite, datingsites, review

Weergaven: 351

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Datingsites: veel gedoe voor niks!
Te omslachtig, te geformaliseerd, te diffuus, te tijdrovend, verloop en afloop te onzeker, te kostbaar.
(In zekere zin te vergelijken met chatsites).

Ga de deur uit, en andere deuren in.
Je moet de mensen zien, horen en meemaken!
In je eigen 'kerk' of een andere.

Geloof me...! ;-)

Ik ben het niet helemaal met je eens. Heb genoeg leuke contacten opgedaan! Je moet alleen niet op zo'n pauper datingsite gaan zitten ;) Je kunt ze ook met elkaar vergelijken d.m.v. een datingsite vergelijker (http://www.datingaanbieding.nl). Als je een goede site kiest heb je echt kans genoeg. Moet je natuurlijk wel een goede foto plaatsen he ;)

Wel leuk zo een datingsite vergelijker maar de site waar ik lid van ben staat er niet bij. Misschien omdat ze niet zo commercieel zijn en niet alleen op dating gericht?

Ik heb leuke ervaring met www.branddating.nl

Je profiel bestaat daar uit merken die je geweldig vindt en merken die je vreselijk vindt.
Bijvoorbeel: Ik favoriet: Apple, LonelyPlanet, Nrc Next, Vpro. Ik echt niet: Tros, ClubMed, Ford Kia, Opzij

Persoonlijk lijkt me dat leuker als al die standaard verhaaltjes vol met clichés.
Hoera ik sta nu zelf op de home page!
Via een datingsite vind ik het toch een spelt in een hooiberg vinden maar om als hobby een beetje te contacten als je tijd over hebt is het wel leuk hoor.
Paiq.nl is een gratis 'aparteling' , je wordt gematched en ziet elkaars foto's pas na een tijdje gechat te hebben en dat onbevooroordeelde is wel leuk.
ik vermaak me kosterlijk op netlog.com (sletlog)
Laag nivo, extreem laag nivo, dezelfde vleeskeuring als op Relatieplanet, Lexa, Parship en alle anderen eigenlijk.....
Kwaliteit: super laag, Kwantiteit: ENORM

Aandacht krijg je hier zeker!
Heb alleen ervaring met Parship, maar ben geen fan en haak af. Of volslagen nerds (de niet-leuke variant) of na paar keer gezellig digitaal beppen gewoon helemaal geen sjoege meer. Ik ben niet op zoek, maar sta open voor nieuwe contacten & mensen en dat wordt blijkbaar raar gevonden. Inderdaad, ik ga gewoon voor de ouderwetse variant: kijken & bekeken worden in de kroeg. Helemaal niets mis met een authentieke flirt!
Knuz is ook wel grappig en gratis. Met gezond verstand kan je daar ook wel het kaf van het koren scheiden. Het gaat ook niet alleen om daten is mijn ervaring daar.
vroeger was love@lycos nog wel leuk maar na een tijdje ken je alle mensen en kom je zel zelfs tegen op straat (die uit groningen komen dan he, en vaak wil je dat dan niet echt) Er zijn ook datinghyves te vinden....ik weet dat hyves daar niet voor gemaakt is maar er zijn toch 6.000.000 mensen te vinden en er zullen er vast wel een paar zo "gek" zijn om op zoek te zijn en drempel is erg laag . kwam daar een meisje tegen, dezelfde avond ijsje gaan halen bij de plaatselijke macdonnalds, paar uur op bankje gezeten en gekletst.....dit weekend gaan we naar een dansfeest (city moves) in Zwolle. Dit zegt nog helemaal niks maar het is wel spontaan.
Waarom niet gewoon hier..op deze site..overzichtelijk...(redelijk) betrouwbaar..veilig.
Lijkt mij een goed plan.

Roy
Hoi Roy,

Dat leek mij ook een heel goed idee. Alleen zonder een soort selectiesysteem, vind ik het hier toch wel erg tijdrovend.

Volgens mij zou een prikbord voor oproepjes (met bijvoorbeeld allerlei leuke activiteiten, georganiseerd door en voor (2 of meerdere) leden) hier echt ideaal zijn.

Wat vinden jullie daarvan?

Zullen we dat verzoek eens plaatsen bij Bram? Gezamenlijk of met een flink aantal mensen?

Groetjes, Tinkerbel

P.S. Ik hoop echt dat er een paar mensen enthousiast reageren op mijn idee.

RSS

Recente activiteiten

Profielafbeelding

Freedom

Blog post by Doorayah 4 uur geleden
Profielafbeelding
Bloom heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 16 uur geleden
Profielafbeelding

jouw tijd ......zijn tijd

Discussion posted by Gina Pinas 21 uur geleden
Profielafbeelding
Jolanda heeft zijn/haar profiel bijgewerkt 23 uur geleden

Geef reactie

Gina Pinas

jouw tijd ......zijn tijd

Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde 21 uur geleden .

Doorayah

Toenemend vrouwenoverschot in grote steden 33 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Doorayah op zaterdag.

Dolce e Pazzo

Welk nummer omschrijft jou het beste 17 antwoorden 

Door Dolce e Pazzo begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Auggie 1 Feb.

Atorie

Ik ben opzoek naar .. 6 antwoorden 

Door Atorie begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Leslie xxx

ik ben opzoek naar iets nieuws 14 antwoorden 

Door Leslie xxx begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Foto's

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Muziek

Bezig met laden...

Social Networks