Als ik ‘hem’ kon maken had hij bruine golvende haren. Als ik de goede knoppen wist maakte ik hem getint met een diepe zwijmel blik. Als ik ergens invloed had dan liet ik ‘hem’ de mooiste boeken lezen en meteen gaf ik hem schijftalent. Als ik het in me had dan gaf ik hem een oneindige buidel vol met geld. Als ik het geweten had dan ontmoetten we elkaar zonder geschiedenis…maar gelukkig is hij precies zoals hij is, blond met een maneschijnhoofd, ijsbeerwit met even veel diepte als een gootsteen, hij raakt nooit een boek aan en het liefst laat hij speelgoedsoldaatjes met elkaar vechten, ja geld daar kan ik het maar beter niet eens over hebben en onze geschiedenis vol breuken en smart is haast onze basis, maar bovenal is hij precies zoals ik hem wil houden om van te houden! 'Niks meer aan doen, geen eisenpakket'

Hoe ziet je ideale partner er uit? En is dit wel echt zo ideaal? Komt je daadwerkelijke partner keuze ook overeen met dit ideaalbeeld? Of is het net zoals bij mij verre van wat je in gedachte had (en toch helemaal goed)? Zoek je iemand om voor te zorgen of die jou zorgen wegneemt? Zoek je iemand als aanvulling of zoek je naar een spiegel van jezelf? Wat zijn je eisen? Of ben je zonder eisen in afwachting van wat er komen kan?

Steekwoorden: eisenpakket, ideaal, partner

Weergaven: 28

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

als ik t goed lees werd je ideale partner een vrouw, dus niet een man die in en vrouw veranderde, maar je eigen ideaalbeeld bleek een vrouw te zijn.., of lees ik het verkeerd?
ben het met je eens dat het ideaalbeeld niet perse op de werkelijkheid aansluit. Mijn vriend is qua uiterlijk (op de deuk in zijn neus na) totaal niet waar ik op dacht te vallen. Maar hij is toch helemaal precies wat ik bleek te zoeken
Mijn ideale partner is de partner die mijn gedachten kan lezen.

RSS

Recente activiteiten

Profielafbeelding
Bloom heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 1 uur geleden
Profielafbeelding

jouw tijd ......zijn tijd

Discussion posted by Gina Pinas 6 uur geleden
Profielafbeelding
Jolanda heeft zijn/haar profiel bijgewerkt 8 uur geleden
Profielafbeelding
Doorayah heeft gereageerd op blogbijdrage 'Spijt...' van Pammie 23 uur geleden

Geef reactie

Gina Pinas

jouw tijd ......zijn tijd

Door Gina Pinas begonnen in Praat over de liefde 6 uur geleden .

Doorayah

Toenemend vrouwenoverschot in grote steden 33 antwoorden 

Door Doorayah begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Doorayah op zaterdag.

Dolce e Pazzo

Welk nummer omschrijft jou het beste 17 antwoorden 

Door Dolce e Pazzo begonnen in Praat over de liefde. Laatste reactie van Auggie 1 Feb.

Atorie

Ik ben opzoek naar .. 6 antwoorden 

Door Atorie begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Leslie xxx

ik ben opzoek naar iets nieuws 14 antwoorden 

Door Leslie xxx begonnen in Daten. Laatste reactie van Barbara 28 Jan.

Video's

• Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Foto's

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Muziek

Bezig met laden...

Social Networks